Podręcznik konserwacji zapobiegawczej Ge Eed4500

Podręcznik konserwacji zapobiegawczej Ge Eed4500 to przewodnik, który pomaga użytkownikom utrzymać ich urządzenie w dobrym stanie. Przewodnik ten opisuje wszystkie wymagania i procedury konserwacji, które należy wykonać, aby utrzymać urządzenie w optymalnej wydajności. Przewodnik wyjaśnia również, jak wykonać konserwację okresową oraz jak przeprowadzić naprawy i konserwację awaryjną. Przewodnik zawiera również informacje na temat konserwacji zapobiegawczej, w tym jak uniknąć uszkodzeń i nieprawidłowości w działaniu urządzenia. Podręcznik konserwacji zapobiegawczej Ge Eed4500 jest ważnym narzędziem dla wszystkich użytkowników, którzy dbają o utrzymanie swoich urządzeń w doskonałym stanie.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik konserwacji zapobiegawczej Ge Eed4500

I ETAP EDUKACYJNY, KLASY I-III SZKOŁY PODSTAWOWEJ

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

  1. Marzena Czarnowska-Mazurek, Grażyna Śliwa, Balbina Piechocińska, Janusz Piechociński, JacekRembiś
    „Zgrzyciaki. Klasa I”
    GRUPA EDUKACYJNA S. A.
    rzeczoznawcy: dr Katarzyna Kochan, dr Beata Oelszlaeger-Kosturek, dr Ewa Ogłoza, mgr MariaGudro-Homicka, mgr Lech Kłosowski
    Rok dopuszczenia 2015,
  2. „Zgrzyciaki. Klasa II”
    rzeczoznawcy: dr Katarzyna Kochan, dr Beata Oelszlaeger-Kosturek, dr Ewa Ogłoza, mgr LechKłosowski
    Rok dopuszczenia 2015„Zgrzyciaki. Klasa III”

II ETAP EDUKACYJNY, KLASY IV-VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ

HISTORIA I SPOŁECZEŃSTWO

    Małgorzata Pawlak, Wojciech Mrozowicz
    „wspóln@historia. Historia i społeczeństwo. Klasa 4. Szkoła podstawowa”
    UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
    rzeczoznawcy: dr hab. Bogumiła Burda, dr Anna Wilczyńska, dr Katarzyna Kozłowska, MateuszCiborowski (ekspert)
    Wojciech Mrozowicz, Robert Kołodziej
    „wspóln@historia. Klasa 5. Szkoła podstawowa”
    Robert Kołodziej, Joanna Wojdon, Przemysław Wiszewski
    „wspóln@historia. Klasa 6. Szkoła podstawowa”

JĘZYK POLSKI

    Grażyna Kulesza, Jacek Kulesza
    „Piąta strona świata. Język polski. Podręcznik do klasy 4 szkoły podstawowej”
    rzeczoznawcy: dr Wojciech Kaliszewski, mgr Teresa Zawisza-Chlebowska, dr KatarzynaKozłowska, Adam Pietrasiewicz (ekspert)
    „Piąta strona świata. Podręcznik do klasy 5 szkoły podstawowej”
    rzeczoznawcy: dr Wojciech Kaliszewski, mgr Teresa Zawisza-Chlebowska, dr MagdalenaTrysińska, Adam Pietrasiewicz (ekspert)
    „Piąta strona świata. Podręcznik do klasy 6 szkoły podstawowej”
    MATEMATYKA

      Jacek Stańdo i zespół autorski Politechniki Łódzkiej
      „E-podręcznik do matematyki dla klasy IV szkoły podstawowej. Odkryj, zrozum, zastosuj…”
      POLITECHNIKA ŁÓDZKA
      rzeczoznawcy: dr hab. Maria Korcz, mgr Agnieszka Pfeiffer, dr hab. Wacław Zawadowski, drIwona Wanda Grygiel, dr Jan Piotr Omieciński
      „E-podręcznik do matematyki dla klasy V szkoły podstawowej. Odkryj, zrozum, zastosuj…”
      rzeczoznawcy: dr hab. Maria Korcz, dr hab. Wacław Zawadowski, dr Iwona Wanda Grygiel, dr JanPiotr Omieciński
      „E-podręcznik do matematyki dla klasy VI szkoły podstawowej. Odkryj, zrozum, zastosuj…”
      PRZYRODA

        Brygida Baranowska, Andrzej Boczarowski, Anna Florek, Dariusz Kajewski, Katarzyna Lech,Barbara Szydzik
        „Świat pod lupą. Przyroda. Szkoła podstawowa”
        UNIWERSYETET PRZYRODNICZY we WROCŁAWIU
        rzeczoznawcy: mgr Ewa Gryczman, dr inż. Joanna Bałach-Frankiewicz, mgr Waldemar Reńda, drEwa Nowak, prof. dr hab. Andrzej S. Dyszak, mgr Lech Kłosowski
        Brygida Baranowska, Andrzej Boczarowski, Dariusz Kajewski, Katarzyna Lech, BarbaraSzydzik
        „Świat pod lupą. Szkoła podstawowa”
        Brygida Baranowska, Andrzej Boczarowski
        „Świat pod lupą. Szkoła podstawowa”
        ZAJĘCIA KOMPUTEROWE

          Jarosław Koludo, Tomasz Krupa, Jacek Lipecki, Lidia Aparta-Koura, Anna Koludo, SławomirSzaruga, Katarzyna Koludo-Durkiewicz, Izabela Dubaniewicz, Maciej Borowiecki, JanuszWierzbicki
          „Zajęcia komputerowe. Klasa 4, szkoła podstawowa”
          rzeczoznawcy: dr Leszek Rudak, mgr inż. Łukasz Tomczyk, dr Joanna Dobkowska, mgr PrzemysławRogalski (ekspert)
          Jarosław Koludo, Tomasz Krupa, Anna Koludo, Jacek Lipecki, Sławomir Szaruga,
          „Zajęcia komputerowe. Klasa 5, szkoła podstawowa”
          Jarosław Koludo, Anna Koludo, Tomasz Krupa, Katarzyna Koludo-Durkiewicz, Lidia Aparta-Koura,Sławomir Szaruga, Izabela Dubaniewicz, Jacek Lipecki, Maciej Borowiecki, Janusz„Zajęcia komputerowe. Klasa 6, szkoła podstawowa”
          rzeczoznawcy: prof. Liliana Teresa Byczkowska-Lipińska, mgr inż. Łukasz Tomczyk, drJoanna Dobkowska, mgr Przemysław Rogalski (ekspert)

          III ETAP EDUKACYJNY, KLASY I-III GIMNAZJUM

          BIOLOGIA

            Alicja Kasińska, Katarzyna Lech, Monika Zaleska-Szczygieł
            „Świat pod lupą. Biologia. Klasa 1. Gimnazjum”
            rzeczoznawcy: dr Anna Krystyna Sternicka, dr Alicja Walosik, prof. Andrzej S.Dyszak, mgr Lech Kłosowski
            „Świat pod lupą. Klasa 2. Gimnazjum”
            Alicja Kasińska, Katarzyna Lech, Barbara Szydzik, Andrzej Boczarowski
            „Świat pod lupą. Klasa 3. Gimnazjum”
            CHEMIA

              Małgorzata Bartoszewicz, Bożena Karawajczyk, Agnieszka Kamińska-Ostęp
              „Świat pod lupą. Chemia. Gimnazjum”
              rzeczoznawcy: mgr Maria Aleksandra Bigos, dr hab. Jan Rajmund Paśko, dr Monika Szymańska,mgr Lech Kłosowski
              Małgorzata Bartoszewicz, Bożena Karawajczyk
              „Świat pod lupą. Gimnazjum”
              Małgorzata Bartoszewicz, Halina Szczepaniec, Aneta Wojewoda
              „Świat pod lupą. Gimnazjum”
              EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA

              Michał Banaś, Paweł Gawłowski, Sławomir Ochrem
              „Świat pod lupą. Edukacja dla bezpieczeństwa. Gimnazjum”
              rzeczoznawcy: mgr Jerzy Kiełb, dr Beata Monika Służalska, dr Monika Szymańska, mgr LechKłosowski
              Rok dopuszczenia 2015

              FIZYKA

                Dariusz Kajewski, Helena Nazarenko-Fogt, Ireneusz Benzar, Ryszard Nych, Andrzej Fogt
                „Świat pod lupą. Fizyka. Gimnazjum”
                rzeczoznawcy: mgr Waldemar Reńda, dr Ewa Strugała, mgr Zofia Smuga, mgr Lech Kłosowski
                Dariusz Kajewski, Andrzej Fogt, Helena Nazarenko-Fogt
                „Świat pod lupą. Gimnazjum”
                rzeczoznawcy: mgr Waldemar Reńda, dr Ewa Strugała, dr Krzysztof Koc, mgr Lech Kłosowski
                Magdalena Grygiel, Helena Nazarenko-Fogt, Ryszard Nych
                „Świat pod lupą. Gimnazjum”
                GEOGRAFIA

                  Andrzej Boczarowski, Beata Sienkiewicz, Bożena Stocka
                  „Świat pod lupą. Geografia. Gimnazjum”
                  rzeczoznawcy: dr inż. Joanna Bałach-Frankiewicz, dr hab. Iwona Piotrowska, prof. dr hab.Andrzej S. Dyszak, mgr Lech Kłosowski
                  Robert Wers, Blandyna Zajdler
                  „Świat pod lupą. Gimnazjum”
                  Edward Dudek
                  „Świat pod lupą. Joanna Bałach-Frankiewicz, dr Andrzej Witt, prof. Andrzej S.HISTORIA

                    Andrzej Wypustek
                    „ważn@historia. Starożytność. Gimnazjum”
                    Przemysław Wiszewski
                    „ważn@historia. Średniowiecze. Gimnazjum”
                    rzeczoznawcy: dr hab. Bogumiła Burda, dr Anna Wilczyńska, mgr Klemens Stróżyński, MateuszLeszek Ziątkowski
                    „ważn@historia. Nowożytność. Historia. Gimnazjum”
                    Monika Piotrowska-Marchewa
                    „ważn@historia. Długi wiek XIX. Gimnazjum”
                    rzeczoznawcy: dr hab. Bogumiła Burda, dr Anna Wilczyńska, dr Monika Szymańska, MateuszINFORMATYKA

                    Jarosław Koludo, Tomasz Krupa, Anna Koludo, Katarzyna Koludo-Durkiewicz, Lidia Aparta, SławomirSzaruga, Izabela Dubaniewicz, Maciej Kacperski, Maciej Borowiecki, Janusz Wierzbicki
                    „Informatyka. Gimnazjum”,
                    POLITECHNIKA ŁÓDZKA
                    Dariusz Dybek, Dorota Michułka, Marcin Poprawa, Małgorzata Dawidziak-Kładoczna, Anna Żurek,Elżbieta Lubczyńska-Jeziorna, Justyna Bajda, Marek Pustowaruk, Magdalena Dąbrowska, HalinaKubicka
                    „Kultura odmienia. Podręcznik do klasy 1 gimnazjum”
                    rzeczoznawcy: dr hab. Jadwiga Bednarek, dr Joanna Dobkowska, dr Katarzyna Kozłowska, AdamPietrasiewicz (ekspert)
                    Elżbieta Lubczyńska-Jeziorna, Anna Żurek, Dariusz Dybek, Marek Pustowaruk, Marian Bielecki,Dorota Michułka, Marcin Poprawa, Aleksandra Kucharska, Justyna Bajda, MałgorzataDawidziak-Kładoczna
                    „Kultura odmienia. Podręcznik do klasy 2 gimnazjum”
                    Dariusz Dybek, Dorota Michułka, Elżbieta Lubczyńska-Jeziorna, Marcin Poprawa, MarianBielecki, Małgorzata Dawidziak-Kładoczna, Justyna Bajda, Marek Pustowaruk, Anna Żurek
                    „Kultura odmienia. Podręcznik do klasy 3 gimnazjum”
                    rzeczoznawcy: prof. Dyszak, dr Joanna Dobkowska, dr Katarzyna Kozłowska,Adam Pietrasiewicz (ekspert)
                    „E-podręcznik do matematyki dla klasy I gimnazjum. Odkryj, zrozum, zastosuj…”
                    „E-podręcznik do matematyki dla klasy II gimnazjum. Odkryj, zrozum, zastosuj…”
                    „E-podręcznik do matematyki dla klasy III gimnazjum. Odkryj, zrozum, zastosuj…”
                    rzeczoznawcy: mgr Agnieszka Pfeiffer, dr hab. Wacław Zawadowski, dr Iwona Wanda Grygiel, drJan Piotr Omieciński
                    WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE

                      Anna Wąsiel-Alberska, Leszek Sobkowiak, Robert Alberski
                      „Podręcznik obywatela. Część 1. Wiedza o społeczeństwie. Gimnazjum”
                      rzeczoznawcy: mgr Katarzyna Wiszowata-Walczak, mgr Zbigniew Żuchowski, dr KatarzynaKozłowska, Mateusz Ciborowski (ekspert)
                      Agnieszka Florczak, Marta Makuch
                      „Podręcznik obywatela. Część 2. Gimnazjum”

                      IV ETAP EDUKACYJNY, SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE, ZAKRES PODSTAWOWY

                      BIOLOGIA

                      Alicja Kasińska, Katarzyna Lech, Zuzanna Kaźmierczak
                      „Świat pod lupą. Klasa I. Szkoła ponadgimnazjalna”
                      rzeczoznawcy: dr Anna Krystyna Sternicka, dr Alicja Walosik, prof. Dyszak,mgr Lech Kłosowski
                      CHEMIA

                      Anna Florek, Grażyna Makles
                      „Świat pod lupą. Szkoła ponadgimnazjalna”
                      rzeczoznawcy: mgr Maria Aleksandra Bigos, dr hab. Jan Rajmund Paśko, dr Monika Szymańska, mgrLech Kłosowski
                      Michał Banaś, Sławomir Ochrem
                      „Świat pod lupą. Szkoła ponadgimnazjalna”
                      FIZYKA

                      Magdalena Grygiel, Dariusz Kajewski, Helena Nazarenko-Fogt, Ireneusz Benzar, Ryszard Nych,Andrzej Fogt
                      „Świat pod lupą. Szkoła ponadgimnazjalna”
                      GEOGRAFIA

                      Ryszard Pawlak
                      „Świat pod lupą. Szkoła ponadgimnazjalna”
                      rzeczoznawcy: dr Andrzej Witt, dr inż. Joanna Bałach-Frankiewicz, prof. Andrzej S.HISTORIA

                      Beata Techmańska
                      „ważn@historia. Szkoła ponadgimnazjalna”
                      Piotr Napieralski, Krzysztof Guzek, Anna Koludo, Katarzyna Koludo-Durkiewicz, Maciej Kacperski,Sławomir Szaruga
                      „Informatyka. Szkoła ponadgimnazjalna”
                      Dariusz Dybek, Andrzej Jarosz, Izabela Magdziarczyk, Małgorzata Dawidziak-Kładoczna, MarcinPoprawa
                      „Kultura i życie. Podręcznik do klasy 1 szkoły ponadgimnazjalnej
                      rzeczoznawcy: dr hab. Jadwiga Bednarek, dr Magdalena Trysińska, dr Tomasz Karpowicz, AdamDorota Michułka, Izabela Magdziarczyk, Małgorzata Łoboz, Elżbieta Lubczyńska-Jeziorna,Joanna Gniady, Andrzej Jarosz, Małgorzata Dawidziak-Kładoczna
                      „Kultura i życie. Podręcznik do klasy 2 szkoły ponadgimnazjalnej”
                      rzeczoznawcy: dr Agata Hącia, mgr Teresa Kosyra-Cieślak, dr Tomasz Karpowicz, AdamMarek Pustowaruk, Andrzej Jarosz, Marian Bielecki, Izabela Magdziarczyk, MałgorzataDawidziak-Kładoczna, Marcin Poprawa
                      „Kultura i życie. Podręcznik do klasy 3 szkoły ponadgimnazjalnej”
                      „E-podręcznik do matematyki dla klasy I szkoły ponadgimnazjalnej. Odkryj, zrozum, zastosuj…”
                      „E-podręcznik do matematyki dla klasy II szkoły ponadgimnazjalnej. Odkryj, zrozum,zastosuj…”
                      „E-podręcznik do matematyki dla klasy III szkoły ponadgimnazjalnej. Odkryj, zrozum,WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE

                      Robert Alberski, Agnieszka Florczak, Marta Makuch
                      „Podręcznik obywatela. Szkoła ponadgimnazjalna”
                      rzeczoznawcy: mgr Katarzyna Wiszowata-Walczak, mgr Zbigniew Żuchowski, dr Katarzyna Kozłowska,Mateusz Ciborowski (ekspert)
                      Rok dopuszczenia 2015

                      Wyjaśnienie konserwacji zapobiegawczej w maksymalnie 5 minut.

                      Contents

                      • Dlaczego ważna jest konserwacja zapobiegawcza?
                      • #jeden. Faza identyfikacji problemu
                      • #2. Faza analizy problemu
                      • #3. faza projektowania
                      • #4. Faza implementacji
                      • #5. Faza testowa
                      • #6. Faza testu akceptacji
                      • #7. faza dostawy
                      • Rodzaje konserwacji zapobiegawczej
                      • #jeden. oparte na użyciu
                      • #2. oparte na czasie
                      • #3. Proroczy
                      • #4. Obowiązkowe
                      • Kiedy konieczna jest konserwacja zapobiegawcza?
                      • Aby poprawić błędy i błędy.
                      • Produkuj stabilne operacje
                      • Rozwiązuj problemy wpływające na operacje, zanim się pojawią
                      • Zapewnia zgodność z gwarancjami.
                      • Przykłady Konserwacja zapobiegawcza
                      • odbudowanie kodu
                      • Optymalizacja kodu
                      • Aktualizacja dokumentacji
                      • Narzędzia do konserwacji zapobiegawczej
                      • Zasoby edukacyjne
                      • #jeden. Kompletny przewodnik po konserwacji zapobiegawczej i predykcyjnej
                      • #2. Strategie konserwacji, tom 1 — Konserwacja zapobiegawcza
                      • #3. Przewodnik inżyniera dotyczący konserwacji zapobiegawczej
                      • #4. Podstawy konserwacji zapobiegawczej
                      • Wniosek

                      W świecie tworzenia oprogramowania konserwacja zapobiegawcza odnosi się do procesu patrzenia w przyszłość, aby upewnić się, że oprogramowanie/system będzie działał zgodnie z przeznaczeniem tak długo, jak to możliwe.

                      Być może kupiłeś wyrafinowany i drogi system do codziennych czynności. Możesz także zdecydować, że wewnętrzny zespół programistów zbuduje system, który pomoże w operacjach.

                      Niestety koszt oprogramowania nie kończy się na etapie zakupu. Jeśli chcesz, aby to oprogramowanie działało płynnie, musisz zainwestować w konserwację.

                      Utrzymanie można podzielić na cztery kategorie; adaptacyjne, korygujące, doskonalące i zapobiegawcze. Chociaż wszystkie rodzaje konserwacji mają zalety, dzisiaj skupimy się na konserwacji zapobiegawczej.

                      We współczesnym świecie konserwacja zapobiegawcza odnosi się do analizy danych operacyjnych, uczenia maszynowego i predykcyjnego monitorowania stanu zasobów w celu optymalizacji konserwacji i zmniejszenia ryzyka niezawodności operacji biznesowych lub zakładu.

                      Dlaczego ważna jest konserwacja zapobiegawcza?

                      Głównym celem konserwacji zapobiegawczej oprogramowania jest poprawa i naprawa awarii. Konserwacja zapobiegawcza jest naturalną konsekwencją ewolucji oprogramowania.

                      Jako firma musisz być na bieżąco ze zmieniającymi się trendami w oprogramowaniu, aby wywrzeć jak najlepsze wrażenie na klientach i poprawić wydajność swojej platformy.

                      Zanim system zostanie w pełni utrzymany, przechodzi przez następujące fazy;

                      #jeden. Faza identyfikacji problemu

                      Żądania zmian są identyfikowane i przypisywane numerom podczas tej fazy. Każde żądanie modyfikacji (MR) jest następnie oceniane w celu określenia rodzaju konserwacji, który jest dla Ciebie najlepszy. Ten krok jest konieczny, ponieważ istnieją różne rodzaje żądań konserwacji oprogramowania, w przypadku których każda modyfikacja musi być przechowywana w repozytorium zgodnie z jej typem i priorytetem. Jeśli konserwacja zapobiegawcza zostanie zidentyfikowana jako rozwiązanie, przechodzimy do następnego kroku.

                      #2. Faza analizy problemu

                      Na tym etapie przygotowywany jest zakres i wykonalność każdego zatwierdzonego wniosku o zmianę oraz ustalany jest plan. Na tym etapie ustalana jest wstępna wycena zasobów, informacje o repozytorium oraz dokumentacja projektowa.

                      W fazie analizy problemu przygotowywany jest raport wykonalności. Wspomniany raport będzie zawierał następujące informacje;

                      • Oczekiwany wpływ zmian
                      • Cele organizacji w krótkim i długim okresie.
                      • Dostępne rozwiązania alternatywne
                      • Implikacje bezpieczeństwa i ochrony podczas ćwiczeń

                      #3. faza projektowania

                      Kiedy zdecydowano, że należy wprowadzić zmiany, teraz jest czas na zaprojektowanie sposobu przeprowadzenia zmian, na przykład konserwacji zapobiegawczej. Podczas tej fazy wykonywane są następujące czynności;

                      • Identyfikacja modułów oprogramowania, których dotyczy problem
                      • Modyfikacja dokumentacji zidentyfikowanego modułu oprogramowania. Oceniane są takie aspekty, jak język projektowania programu i diagramy przepływu danych.
                      • Opracowanie przypadków testowych dla nowego projektu.
                      • Dokumentacja zaktualizowanych wymagań.

                      #4. Faza implementacji

                      Właściwe modyfikacje kodu są dokonywane podczas tej fazy. Podczas tej fazy wykonywane są następujące kroki;

                      • Kodowanie i testy jednostkowe.
                      • Integracja. Zakodowane oprogramowanie integruje się z istniejącym systemem.
                      • Analiza i przegląd ryzyka. Nie trzeba czekać do fazy testów, aby przeanalizować ryzyko związane z utrzymaniem. Niektóre z zagrożeń, które można ocenić, to udostępnianie kopii zapasowych i awarie danych.

                      #5. Faza testowa

                      Ta faza gwarantuje, że do istniejącego systemu nie zostaną wprowadzone żadne nowe usterki. Atrybut wejściowy będzie zawierał zaktualizowaną dokumentację oprogramowania, zaktualizowany system i raport z przeglądu gotowości do testów. Zmodyfikowany pakiet oprogramowania zostanie poddany testom funkcjonalnym systemu, testom regresji i testom interfejsu.

                      #6. Faza testu akceptacji

                      Po przetestowaniu zmodyfikowanego modułu oprogramowania nadszedł czas na sprawdzenie, czy w pełni zintegrowany system działa zgodnie z oczekiwaniami. Rolą tej fazy jest wykrycie błędów i zweryfikowanie, czy modyfikacje zostały wykonane zgodnie z akceptowalnymi standardami.

                      Niektóre rzeczy, które zostaną sprawdzone, to w pełni zintegrowany system, procedury testów akceptacyjnych, plany testów akceptacyjnych i przypadki testów akceptacyjnych. Na koniec tej fazy generowany jest raport FCA i raport z testu akceptacyjnego.

                      #7. faza dostawy

                      Zmodyfikowane oprogramowanie jest prezentowane użytkownikom końcowym na tym etapie. Użytkownicy otrzymują również pomocne pliki i aktualną dokumentację opisującą działanie oprogramowania. Są to typowe kroki w fazie dostawy;

                      • Audyt konfiguracji fizycznej (PCA)
                      • Użytkownicy są informowani o nowych zmianach
                      • Zmodyfikowany system jest instalowany, a użytkownicy są informowani.
                      • Przewidziano miejsce na tylną część systemu.

                      Rodzaje konserwacji zapobiegawczej

                      #jeden. oparte na użyciu

                      Konserwacja zapobiegawcza oparta na użytkowaniu jest wykonywana po regularnym użytkowaniu systemu. Podejście to uwzględnia codzienne użytkowanie systemu i wykorzystuje je do ustalenia lub prognozy daty konserwacji lub przeglądu.

                      #2. oparte na czasie

                      Konserwacja zapobiegawcza na podstawie czasu/kalendarza po określonym czasie. Może to być co tydzień, co dwa tygodnie, co miesiąc, co kwartał, co pół roku, a nawet co rok. Czynność konserwacyjna jest uruchamiana automatycznie, gdy zbliża się termin i wszystkie niezbędne zlecenia pracy zostały utworzone.

                      #3. Proroczy

                      Konserwacja predykcyjna planuje działania naprawcze przed wystąpieniem problemu lub awarii. Zespół musi ocenić stan systemu, aby oszacować termin konserwacji. Takie zadania konserwacyjne są zaplanowane, aby zapobiec nieoczekiwanym awariom systemu.

                      #4. Obowiązkowe

                      Konserwacja preskryptywna idzie o krok dalej i pokazuje, kiedy wystąpi awaria i jakie są jej przyczyny. Takie podejście do konserwacji zapobiegawczej uwzględnia różne opcje i możliwe wyniki w celu ograniczenia ryzyka. com_11544. jpg" title="Wyjaśnienie konserwacji zapobiegawczej w maksymalnie 5 minut" alt="Wyjaśnienie konserwacji zapobiegawczej w maksymalnie 5 minut" ezimgfmt="rs rscb271 src ng ngcb271"/>

                      Kiedy konieczna jest konserwacja zapobiegawcza?

                      Aby poprawić błędy i błędy.

                      Luki i błędy mogą być dostępne w systemie oprogramowania. Takie błędy mogą teraz nie wpływać na operacje. Jednak podczas wprowadzania nowych funkcji może wystąpić oczekiwanie, które może powodować problemy. Dlatego konserwacja zapobiegawcza będzie przydatna do naprawienia tych błędów i uniknięcia przyszłych problemów.

                      Produkuj stabilne operacje

                      Systemy mają tendencję do awarii, gdy najmniej się tego spodziewasz. Może się zdarzyć, że będziesz zmuszony wstrzymać działalność podczas próby rozwiązania problemów, powodując niedogodności dla innych i tracąc przy tym pieniądze. Konserwacja zapobiegawcza ogranicza takie przerwy i zapewnia, że ​​Twoja firma działa zgodnie z oczekiwaniami.

                      Rozwiązuj problemy wpływające na operacje, zanim się pojawią

                      Niektóre proste czynności konserwacyjne mogą zmniejszyć problemy związane z linią produkcyjną. Na przykład, jeśli przewidujesz skoki ruchu w danym miesiącu, możesz wprowadzić zmiany, aby mieć pewność, że takie zdarzenia nie spowodują awarii serwerów.

                      Zapewnia zgodność z gwarancjami.

                      Być może nabyłeś produkt/system od innego dostawcy. Jeśli ten system/produkt jest objęty gwarancją i ulegnie awarii, większość dostawców będzie wymagać od Ciebie wykazania, że ​​awaria systemu/produktu nie wynikała z zaniedbania. Konserwacja zapobiegawcza jest przydatna, gdy chcesz zakończyć przypadki zaniedbań z Twojej strony.

                      Przykłady Konserwacja zapobiegawcza

                      odbudowanie kodu

                      Konserwacja zapobiegawcza oprogramowania może obejmować transformację struktury kodu poprzez redukcję kodu źródłowego. Takie podejście może sprawić, że kod będzie bardziej zrozumiały, a nawet kompatybilny z produktami sprzętowymi/programowymi, które zamierzasz wprowadzić.

                      Optymalizacja kodu

                      Być może masz system, w którym wykonywane są wszystkie zadania, które nie zostały jeszcze zoptymalizowane. Optymalizacja kodu pozwala programowi zużywać mniej zasobów, takich jak procesor i pamięć. Możesz zoptymalizować swój kod jako mechanizm konserwacji zapobiegawczej, jeśli zamierzasz wprowadzić nowy sprzęt lub nawet obniżyć koszty związane z takim systemem.

                      Aktualizacja dokumentacji

                      Dokumentacja jest ważną częścią systemu, ponieważ wyjaśnia, jak działa program i jakie zmiany zostały wprowadzone w czasie. Aktualizowanie dokumentacji gwarantuje, że jesteś na bieżąco z bieżącym stanem systemu.

                      Narzędzia do konserwacji zapobiegawczej

                      Konserwacja oprogramowania, niezależnie od typu, nie odbywa się przypadkowo. Musisz uzbroić się w te narzędzia, jeśli chcesz płynnego działania;

                      • Porównywarka plików. Takie narzędzie porównuje dwa systemy/pliki i dostarcza raport o różnicach. Porównywarka plików określa również, czy oba systemy lub pliki są identyczne.
                      • kompilator i linker. Kompilatory sprawdzają błędy składniowe. W innych przypadkach narzędzia te można również wykorzystać do sprawdzenia źródła błędów. Narzędzie do łączenia służy do łączenia skompilowanego kodu z innymi komponentami w celu wykonania.
                      • Płuczka. Debuger śledzi logikę programu. Niektóre przeglądarki, takie jak Google Chrome, mają narzędzie do debugowania, którego można użyć.
                      • Generator odsyłaczy. Zmiany wprowadzone w kodzie muszą być zgodne z istniejącym systemem. To narzędzie określi, w jaki sposób zmiana wymagań wpłynie na różne komponenty i układy kodu.

                      Zasoby edukacyjne

                      #jeden. Kompletny przewodnik po konserwacji zapobiegawczej i predykcyjnej

                      Kompletny przewodnik po konserwacji zapobiegawczej i zapobiegawczej zawiera najlepsze praktyki, podstawowe kroki prowadzące do sukcesu, błędy i zwycięstwa w konserwacji zapobiegawczej, które autor odniósł na przestrzeni lat.

                      Ta książka koncentruje się na czterech aspektach konserwacji zapobiegawczej: psychologicznym, inżynieryjnym, kierowniczym i ekonomicznym.

                      #2. Strategie konserwacji, tom 1 — Konserwacja zapobiegawcza

                      Strategia konserwacji bada znaczenie konserwacji zapobiegawczej dla ogólnej strategii konserwacji systemów firmy.

                      Książka zawiera ilustracyjny schemat blokowy ze wszystkimi krokami, które należy wykonać podczas wykonywania konserwacji zapobiegawczej. com_13378. jpg" title="Wyjaśnienie konserwacji zapobiegawczej w maksymalnie 5 minut" alt="Wyjaśnienie konserwacji zapobiegawczej w maksymalnie 5 minut" ezimgfmt="rs rscb271 src ng ngcb271"/>

                      #3. Przewodnik inżyniera dotyczący konserwacji zapobiegawczej

                      Ta książka służy jako przewodnik po dokumentowaniu trybów awarii i analizie skutków podczas wykonywania konserwacji zapobiegawczej.

                      Niektóre z rzeczy, których się nauczysz, obejmują; dokumentować kody usterek i hierarchie systemów/zasobów, oceniać ryzyko i analizować tryby awarii.

                      #4. Podstawy konserwacji zapobiegawczej

                      Podręcznik Podstawy konserwacji zapobiegawczej zawiera rozsądne ekonomicznie i łatwe do wykonania kroki konserwacji zapobiegawczej.

                      Przewodnik oparty na wynikach zawiera szczegółowe informacje na temat przyczyn awarii, sposobów identyfikacji i usuwania awarii oraz procesu konserwacji.

                      Wniosek

                      Jest całkiem oczywiste, że konserwacja zapobiegawcza jest ważna, jeśli nie chcesz zepsuć swoich systemów i zapewnić ciągłość działania. Koszty związane z konserwacją zapobiegawczą będą się różnić w zależności od wprowadzonych zmian. Posiadanie planu konserwacji zapewnia płynność procesu.

                      Możesz także zapoznać się z najlepszymi narzędziami do testowania oprogramowania.

                      Program konserwacji zapobiegawczej to systematyczny sposób sprawdzania i naprawy maszyny, pojazdu lub urządzenia. Eksperci czyszczą i sprawdzają części w nadziei, że w przyszłości nie będą potrzebne duże naprawy. Po prostu dokręcając śruby i wymieniając części wykazujące zużycie, osoba naprawiająca może znacznie przedłużyć żywotność maszyny. Producenci i inżynierowie często projektują bardzo szczegółowe programy konserwacji zapobiegawczej dla pracowników, których należy przestrzegać podczas badania sprzętu.

                      Projektując program konserwacji zapobiegawczej, ekspert weźmie pod uwagę każdą możliwą wadę, która może mieć wpływ na system. Na podstawie symulowanych programów komputerowych i testów fizycznych prototypów specjaliści od badań i rozwoju rejestrują dane dotyczące tego, kiedy i jak należy utrzymywać maszynę. Specjaliści zauważają części, które mogą być szczególnie podatne na zużycie i typowe problemy, które mogą z czasem obniżyć wydajność maszyny. Dobrze zbadany program konserwacji zapobiegawczej wyjaśnia, jak wykrywać i usuwać drobne usterki, zanim spowodują one większe problemy.

                      Program konserwacji zapobiegawczej jest zwykle opisany w instrukcji obsługi lub liście kontrolnej, choć doświadczeni pracownicy napraw często zapamiętują kroki. Pierwszym krokiem w wielu programach jest dokładne czyszczenie zewnętrznej i wewnętrznej części maszyny. Usuwanie kurzu i oleju zapewnia, że ​​otwory wentylacyjne, komory tłoków i części nie zostaną zatkane. W zależności od rodzaju maszyny lub wyposażenia, przekładnie mogą być smarowane, filtry powietrza wymieniane, a śruby dokręcane. Po zakończeniu prac konserwacyjnych osoba naprawiająca zwykle ponownie składa jednostkę i obsługuje ją, aby upewnić się, że działa poprawnie.

                      Zapewnienie, że maszyny i pojazdy są utrzymywane we właściwym stanie technicznym, zmniejsza koszty, poprawia wydajność i zapewnia bezpieczeństwo. Dużej, kosztownej naprawy często można uniknąć, utrzymując smarowanie przekładni i wymieniając uszkodzone pasy. Ponadto regularne czyszczenie systemu, takiego jak duża jednostka wentylacyjna, może znacznie poprawić przepływ powietrza i wydajność. Większość producentów zdaje sobie sprawę, że bezpośrednie koszty zatrudnienia ekspertów zajmujących się konserwacją zapobiegawczą są znacznie niższe niż potencjalne koszty napraw i zagrożenia bezpieczeństwa związane ze starszym sprzętem.

                      Producenci samochodów zazwyczaj umieszczają krótki program konserwacji zapobiegawczej w instrukcjach obsługi, aby klienci wiedzieli, jak przedłużyć żywotność swoich pojazdów. Przewodnik samochodowy zazwyczaj zawiera instrukcje dotyczące sprawdzania i wymiany oleju i innych płynów silnikowych. Wyjaśnia znaczenie utrzymania ciśnienia powietrza w oponach i sprawdzania klocków hamulcowych w określonych odstępach czasu. Podobnie jak w przypadku innych rodzajów programów konserwacji zapobiegawczej, podręczniki użytkownika często zawierają listę kontrolną i dziennik historii konserwacji, aby ludzie mogli śledzić swoje zadania naprawcze.

Podręcznik konserwacji zapobiegawczej Ge Eed4500

Bezpośredni link do pobrania Podręcznik konserwacji zapobiegawczej Ge Eed4500

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Podręcznik konserwacji zapobiegawczej Ge Eed4500